hejsan

happi birthday

jag är med min vän rdc jusst nu.
ha nu gjort helowinkusturmer då


ni vet att det finns spioner i panfu som hjälper andra pandor om ni vill skaffa kontakt med en så fråga ni mej sponsbob jag vet hur man kan treffa de men det finns regler.
REGEL 1. NI FÅ ALDRIG KOLLA VEM SPIONEN ÄR
REGEL 2.NI MÅSTE VERKLILGEN BEHÖVA HJÄLP.
REGEL 3. DET SKA VA GANSKA VIKTIG HJÄLP SOM MAN BEHÖVER.
det va alla regler som jag skriver nu.om ni vill höra fler regler eller historier av de så kan ni skriva ett mail eller msn till mej den går så [email protected]    ni kan skaffa kontakt med det så också eller seja spioneer jag behöver hjälp.sen fråga du är du en spion och då svara den soklart om det verkligen  är en ja det  är jag.



alla som vill gå på ball den 10 oktober är dett ball. ni kan ha på er det här kläderna tjejer


Pic-the-Catalogueoch killar ni kan ha på er det här kanske







Pic-the-Cataloguemen tjejer och kilar ta på er bara vad som är snyggt sej det runt till alla i panfu.


Kommentarer
Postat av: bollobollo

Asså, varför skriver du din mail adress?

2009-10-10 @ 01:22:02
URL: http://panfubollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0