Kidyjans hotel

en bild där  några pandor är i kidyjans super hotel
där ser ni kidyjan med monster masken,sponsbob med cokmössa och gäster på kidyjans hotel

jag är inte med för jag gömde mej.
Men det verka vara en jätte bra hotel.jag skulle bo där om jag var er jag komer nog bor där ett tag men vet inte när.


Hoppas ni har det kul på helloween festen sponsbob har lovat att seja runt i panfu att det finns den sida hon är en stor fen.hoppas ni också sejer run så att ni kanske också komer på bild.^^


nu komer lite film tipps hoppas ni kollar på den den heter Knäckebrödsdansen  ni har nog sett den den är jätte rolig hahahhahahah.

http://www.youtube.com/watch?v=yRsQdwsiyu0&feature=related




har det så kul



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0